Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - NiKooLaa

Stranice: [1] 2 3 ... 454
1
Serije / Odg: Uvod u Anatomiju
« poslato: Novembar 15, 2018, 14:52:20 »
I dalje drži pažnju i odlična je kao i na početku! :)
Takođe :)

2
Serije / Odg: Koje Serije trenutno pratite, a koje ste pratili?
« poslato: Novembar 15, 2018, 14:41:32 »
Neki dan počeo da pratim i seriju Manifest.

3
Filmovi / Odg: Zvezda je rođena - A star is born
« poslato: Novembar 15, 2018, 14:34:35 »
Film je strava, muzika je sjajna, i pored nekoliko kliše scena drži pažnju, i baš mi je proletelo vreme. Uživao sam bukvalno, i opet bih ga gledao.

4
Filmovi / Odg: Južni vetar
« poslato: Novembar 15, 2018, 14:33:40 »
Što se mene tiče teško sranje  :banghead
Šlag na tortu su mi bili ljudi koji su doveli malu decu u bioskop, pa se na scene seksa iz pozadine moglo čuti "Milane, pokrij oči, ne gledaj, Ana okreni glavu" i slično. A jedan lik koji je sedeo pored mene je smrdeo  :x
Tako da ne znam da li od svega toga, ili Bikovića koga kad vidim bljucnem (još u ulozi "lošeg momka"), muzike, glume, ideje, ali sveukupno - nisam mogao da dočekam da prođu ta 2 sata filma i da izađem iz bioskopa. :oui

5
Razno / Odg: S*V*A*Š*T*A*R*A
« poslato: Septembar 13, 2018, 09:22:32 »

6
Muzika / Odg: Now Playing
« poslato: Septembar 13, 2018, 09:21:42 »
El Rithmo - Volim

7
Mobilna Telefonija / Odg: Koji telefon imate?
« poslato: Septembar 13, 2018, 09:08:19 »
Huawei p20 Lite

8
Filmovi / Odg: Koji ste film poslednji gledali ?
« poslato: Oktobar 07, 2017, 15:10:29 »
Mostovi Okruga Medison (po treci put tipa)
Orbiter 9
Just go with it (pfff)
Who am I

9
Kada je najbolje početi uzimati steroide?

Ovaj članak objavljujemo u nadi da će on stići do mladih ljudi koji se bave ili žele da se bave bodibildingom i da će im on pomoći da ostvare svoje ciljeve bez koriščenja steroida dok su još uvek previše mladi. Problem je što većina mladih bodibildera ne može da shvati koncept budućnosti i koliko je dug put pred nama. Često su previše nestrpljivi. Kako ubediti momka koji ima 14 godina da će proći godine pre nego što on uopšte i može da izgleda kao profesionalni bodibilderi koje viđa u časopisima, i da možda nikada neće tako izgledati čak i ako bude koristio sve raspoložive hemikalije na svetu?

U kom uzrastu treba razmišljati o upotrebi steroida? Nije lako odgvoriti na ovo pitanje. Ne možete samo nasumično odabrati godine starosti i reći da je to vreme kada možete da počnete da koristite steroide.

Izmedju 12 i 26 godina nivoi hormona kod muškaraca su u stalnom porastu. Od 26. godine ti nivoi polako počinju da opadaju. U ranim 40im godinama nivoi hormona su već vrlo niski.

Kada pubertet počne kod muškaraca, u njihovoj dvanaestoj godini, dolazi do velikih promena u hormonima, što uzrokuje razvijanje muških karakteristika (produbljivanje glasa, rast dlačica, rast u visinu, itd). Ovi nivoi hormona prirodno rastu, toliko da se mogu uporediti sa blagim ciklusom steroida. Zato je dodatno snabdevanje tela steroidima (anaboličkim androgenim steroidima) u stvari kontraproduktivno.

Kada se u telo unese dodatna količina steroida, telo prepoznaje ovaj višak pomoću hipotalamusa. Kada hipotalamus prepozna povećanje nivoa hormona, što se dešava od 14og do 21og dana od početka uzimanja steroida, telo zaustavlja proizvodnju hormona dok se ti nivoi ne smanje. Uz to, telo povećava proizvodnju hormona kao što su estrogen i kortizon, kojima snižava ove visoke nivoe hormona. Kortizon i estrogen su 2 hormona u telu kojih bodibilderi ne žele da imaju previše u organizmu. Što više steroida unosite u telo, to će se više telo truditi da smanji njihov nivo. Bodibilderi osećaju negativne efekte korišćenja steroida kao što su ginekomastia (rast masnog tkiva na grudima, tj. “muške dojke”), gubitak kose, oštećenja bubrega, oštećenja jetre, visok krvni pritisak, i mnogi drugi.

Pre nego što razmotrite upotrebu steroida, trebalo bi da ste već dostigli svoj genetski potencijal. Koji je vaš genetski potencijal? Da biste to saznali, morate uzeti u obzir težinu, visinu i građu drugih članova vaše porodice. To nije precizna metoda, ali jeste početna tačka. Ako svaki muškarac na obe strane vaše porodice ima visinu oko 170 cm i težak je između 68 i 77kg i svi su oćelavili do 25 godine, onda biste slobodno mogli da pretpostavite da ćete se i vi naći negde u tim opsezima do tačke kada prestanete da rastete. Ako budete vežbali i ispravno se hranili 4 godine mogli biste da dobijete oko 7,5 ili više kilograma mišićnog tkiva. To je dakle vaš genetski potencijal. Ako u trenutku kada imate 75 kg počnete da korisitite steroide, možete dobiti dodatnih 7-9 kg mišića. Ako počnete da uzimate steroide kada imate 65 kg i dobijete 12 kg putem korišćenja steroida, i dalje biste dobili manje nego koliko ste mogli dobiti da niste prerano počeli uzimati steroide i biće vam mnogo teže da dobijete dodatnih 15-20 kg.

Neki smatraju da se steoridi mogu uzimati kada napunite 21 godinu. Neki, s druge strane, smatraju da ih treba početi uzimati tek kad izađete iz puberteta i prestanete sa rastom. Steroidi imaju previše negativnih efekata, previše su opasni i rizični da bi se koristili, naročito kada danas postoje drugi bezbedniji suplementi koji podstiču nastanak mišića. Mnogi smatraju da su kreatin i glutamin suplementi koji su bezbedni, a imaju pozitivne efekte steroida. Možda je najbolje uneti u ishranu što više proteina i dati svoj maksimum u vežbanju. Najbezbednije definitivno jeste. Steroidi u bilo kom obliku ne predstavljaju zamenu za dobru ishranu i vežbanje. Većina ljudi koji koriste steroide osećaju da tada mogu da se opuste. Ali naprotiv, baš tada treba da budu najstroži. Pre nego što možete i da pomislite da koristite steroide sa 18 godina, potrebno je da ste prethodne tri godine solidno jeli i vežbali. Male promene u ishrani i režimu vežbanja mogu u velikoj meri uticati na dobitak u telesnoj masi i snazi.

Bez obzira koliko steroida unosite, bez odgovarajuće ishrane i vežbanja, nećete postići nikakve rezultate, a kamoli ih očuvati nakon što se ciklus uzimanja steroida završi. Kada se uzimaju steroidi i slične supstance cilj treba da bude da se postignuti rezultati očuvaju i nakon prestanka uzimanja tih supstanci.

Dakle, bolje pitanje koje treba postaviti umesto “Kada mogu da počnem da uzimam steroide?“ jeste „Šta mogu da uradim da dobijem sve što mogu od mog tela bez upotrebe steroida?“ Da biste doneli odluku o korišćenju steroida, morate da razgovarate sa svojom porodicom i doktorima.

Počećemo sa razmatranjem korišćenja steorida kod ljudi u starosnom opsegu od 14 do 16 godina. To je period kada hormoni divljaju. Telo je u punom zamahu stvaranja najboljih mogućih steroida, i to sasvim prirodno. U ovom trenutku trebalo bi da počnete sa strogim planom vežbanja i sa suplementima, odnosno dodacima ishrani, pored pravilne svakodnevne ishrane.

Na treninzima se usredsredite na osnovne složene pokrete (sklekovi na benču, čučnjevi, mrtvo dizanje ili deadlift, barbell curl (vežba sa tegovima) itd.). Treba vežbati četiri puta nedeljno i spavati najmanje 8 sati noću. Unosite više proteina i sigurno ćete početi da vidite razlike u svom telu. Što se tiče suplemenata, treba uzimati šejkove, multivitamine i kreatin. Dnevno treba uneti 3 solidna obroka i 2 šejka. Kreatin potmomaže snagu, stvaranje mišića, brzinu i oporavak od mišićnog zamora bez negativnih efekata. Jača imunitet i stimuliše sintezu proteina. Podstiče proizvodnju glutationa, jednog od najmocnijih antioksidanata.

Do starosti od 16-18 godina ćete odraditi većinu procesa naglog rasta i bićete spremni da promenite još nekoliko stvari u vašem sveukupnom planu vežbanja i ishrane. Sada možete koristiti više vežbi i više specijalizovane vežbe. Što se tiče programa ishrane, možete unositi glutamin pred spavanje i možda ZMA dopune.

Negde između 18. i 21. godine trebalo bi da prestanete da rastete. Šta sad možete da uradite? Dodajte više proteina! Do sada bi već trebalo da ste dosledno vežbali već dugo i da dobro poznajete svoje telo. Pronađite odličan program vežbanja koji vam odgovara i koji daje rezultate. Nakon 21. godine možete početi da razmišljate o steroidima. Ali pazite, oni su bezbedni samo kada se pravilno i pažljivo koriste. Oralni steroidi su najštetniji za telo i ne treba ih dugo koristiti.

Još jedna stvar koju treba uzeti u obzir, osim sporednih efekata, jeste vaš seksualni nagon. Neki steoridi će jako smanjiti vaš seksualni nagon, skoro da će ga potpuno uništiti, a imaće i uticaj na broj spermatozoida. Njih definitivno treba izbegavati. Blagi anabolici su najbezbedniji, ali su jako skupi, u nekim zemljama nelegalni i uzimaju se putem injekcija.

Sve u svemu, korišćenje steroida je dosta komplikovano i rizično. Razmislite da li ste spremni da ispunite sve uslove za uzimanje steorida: Da li još uvek rastete? Da li ste izašli iz puberteta? Da li ste vežbali već pet godina redovno, tako da ne pravite pauzu dužu od dve nedelje svakih šest nedelja? Da li jedete svaka 2-3 sata, 6 puta dnevno, bez preskakanja obroka? Da li svake noći spavate 8 sati? Steroidi mogu uticati na vaše telo i ostaviti doživotne posledice tako da odluku o njihovom korišćenju nemojte olako donositi. Srećno i nastavite da rastete!

10
Put oko Sveta / Odg: Gde ste do sada putovali?
« poslato: Avgust 12, 2017, 00:35:03 »
Da dodam na listu i Portugaliju (Lisabon, Porto, Viana do Castelo), Francusku (Nimes), Španiju (San Sebastian, Barselona), kao i Italiju (Lago Di gardi, i po ne znam koji put Lido Di Jesolo).
Za neke dve nedelje planiram na Krf, ali to ću na listu dodati pošto se vratim ;)

11
Blogovanje / Moj prvi polumaraton - Novosadski polumaraton
« poslato: Avgust 12, 2017, 00:29:53 »
Trčanjem se bavim već dugo godina, rekreativno, uglavnom tokom proleća i leta trčim u večernjim časovima, što bi rekli "za svoju dušu". Nisam čak ni pratio koliko istrčim do poslednjih godinu dana, i sve je to bilo nešto oko 5, 6, 7km, do deset u cugu.

Ideja za zvanično trčanje neke trke javila je se pre nekog vremena, ali zbog obaveza se pomerala sve do aprila ove godine, za kada je zakazan Novosadski polumaraton, za koji sam se prijavio i zacrtao da će biti prvi polumaraton koji sam istrčao.

Prijava i pripreme
Za polumaraton (21,1km) prijavio sam se negde u Januaru, pa sam imao neka 3 meseca da se spremim, doduše vreme mi nije baš bilo potpuno naklonjeno pa sam realno imao neka 2 meseca efektivno. I to je bilo sasvim dovoljno, uz spremnost koju sam negde imao zbog ranijeg trčanja i fizičkih aktivnosti.

Da napomenem da sam za polumaraton imao sjajnu ekipu Valjevaca, sa kojima je sama trka bila dosta lakša, i svima preporučujem da se pripremaju i trče trku u društvu, ukoliko je to moguće.

Prijavu smo izvršili preko sajta, uplatu izvršili odmah, i to takođe preporučujem kako biste izbegli povećavanje cene startnine koje se dešava iz meseca u mesec, pred samu trku.

Za pripremanje sam od iskusnijih trkača čuo kako bi najpametnije bilo na internetu naći i koristiti neki od programa za pripremu, konkretno ovaj:
https://www.trcanje.rs/trening/trening-za-polumaraton-laki-plan/
Odmah sam shvatio da praćenje plana iz tabele kod mene neće funkcionisati i odlučio da se držim nekog svog tempa, i prateći svoje telo trčao sam onoliko koliko sam osetio da mogu, trudeći se da bar svaki drugi trening povećam kilometražu koju prelazim.

Neki je opšteprihvaćen stav da je potrebno istrčati bar 13-15km na treningu kako biste bili spremni za polumaraton. Moram se složiti sa tim stavom, i to je bio moj cilj, na sreću sam nekih desetak dana pred trku osetio da mogu istrčati i preko toga, i istrčao sam celih 21km na treningu, bez pauze, što ne bih preporučio, jer je potpuno nepotrebno.  :banghead

Preporuka je takodje, da se ne trči svaki dan, već tri ili četiri puta nedeljno, sa razmacima od po dan izmedju dva treninga, kako bi se telo oporavilo. Pijte dosta tečnosti, i kao što sam rekao - pratite svoje telo, nemojte po svaku cenu gurati ako osetite da nešto ne može, bolje odmoriti pa nastaviti.
Ja sam probao i korišćenje energetskih gelova, ali mi se nisu svideli, niti su mi bili potrebni, ali ih možete koristiti ukoliko vama odgovaraju, i na treninzima kao i na samoj trci.

Zašto Novosadski polumaraton?
Zato što je Novi Sad prelep grad. I zato što je teren savršen za prvi polumaraton koji ću istrčati. Cela trasa je ravna, nema uspona, a period - 1 April je savršen jer u teoriji nije previše toplo.

Saveti pred polumaraton
Od silnih saveta koje sam čitao po internetu pogubio sam se, pa ću izneti svoje iskustvo. Čitao sam na milion mesta kako je potrebno promeniti ishranu, unositi samo ugljenehidrate i šta sve ne - ništa od toga nije neophodno, čak bih rekao da nije ni preporučljivo pred trku. Ako Vam je telo naviknuto na jedan način ishrane - nemojte ništa menjati dan pred trku. Podrazumeva se da je generalno, preporučljivo da se zdravije hranite, nevezano za trku ;)

- Prvo, par dana pred trku ne treba vežbati i trčati, eventualno neki lagani trening tri, četiri dana ranije i to je sve. Dopustite telu da se odmori pred napor.
- Preporučujem da se noć pred trku dobro naspavate. Mi smo konkretno došli u Novi Sad iz Valjeva dan ranije, unapred smo imali rezervisan hostel u samom centru grada, nedaleko od startne linije trke (ovo je takodje i moja preporuka, sjajno mesto za zaista mali novac: Guest Accommodation TAL centar), i dan kada smo došli smo iskoristili za podizanje startnog paketa, odmaranje, i laganu šetnju gradom. Iako smo prvi put (većina nas) u Novom Sadu, taj dan nismo obilazili grad kako ne bismo trošili energiju pred trku.
- Na dan trke ustanite ranije, i bar dva sata ranije doručkujte, nešto lagano što inače imate običaj da doručkujete. Nemojte eksperimentisati da ne bi biste imali stomačne probleme u toku trke, to siguran sam ne želite ;)
- Procenite vreme i vodite računa o opremi za trčanje. Nama se desilo da je prvi April bio izuzetno i neočekivano vreo i sunčan dan. U Novi Sad sam poneo sa sobom i dugačke i kraće majice, kao i helanke za trčanje za slučaj da bude svežije. Preporučujem takodje da imate više opcija, jer ako preterate ili se obučete prelagano imaćete problem celu trku.
- Ranije dođite na startnu liniju, naravno sa brojevima koje ste dobili.
- Nekome prija i muzika, ja sam takodje nosio plejer koji sam negde na pola trke uključio na neko vreme, zaista može da pomogne.

Utisci sa trke
Prvo da napomenem da je organizacija bila jako dobra, sve pohvale za organizatore, ljubaznost, energiju, i sve ono što su nam pružili.
Trkačima su na raspolaganju bili punktovi sa voćem, vodom, kao i sundjeri sa vodom za rashladjivanje. Sundjeri su sjajna stvar i meni su mnogo značili, vodu sam uzeo dva ili tri puta po malo, a voće nisam uzimao. Pauze u toku trke nisam pravio osim usporavanja na punktovima sa vodom. Naravno, ako osetite da vam je potrebno - napravite pauzu.

Energija u toku trke je bila sjajna, ljudi u okolnim kafićima i ulicama su navijali i aplaudirali, trkači su bili raspoloženi i jako druželjubivi (trkači su takvi inače!) i generalno je bila sjajna atmosfera. Sve to je doprinelo želji da se trči što bolje i da nema odustajanja.

Manju krizu sam imao posle nekih 8,9 km, ali sam tada pustio muziku i uskladio disanje, te nije bilo problema.

Mislim da pola trke nisam ni bio svestan na kom smo kilometru, jer prvih desetak, možda čak i 15 km nije bilo obeležja, dok je nakon toga na svakom kilometru stajala tabla sa kilometražom.

Na kraju trke usledio je neopisiv osećaj i energija koja se ne može opisati. Činjenica da sam prošao kroz start, pritom sa vremenom 1:59 je za mene bila sjajna, i prosto sam znao da je ovo samo prvi u nizu polumaratona koji ću istrćati. Osećaj koji se ne može meriti ni sa jednim drugim, zadovoljstvo i ponos dok se medalja kači oko vrata.

Još jedan savet: prođite cilj sa stilom, jer će vas najverovatnije snimati i uslikati, a siguran sam da želite dobru uspomenu i sliku za instagram :D

Ukoliko imate pitanje ili želite dodati bilo šta, slobodno možete prokomentarisati ili mi pisati privatnu poruku, kao i na fejsu ;)

Sledi par sličica u prilogu (mogu ih videti ulogovani korisnici).


12
Blogovanje / Odg: Kada je prevara postala normalna stvar?
« poslato: Avgust 11, 2017, 23:28:11 »
Citat
Očigledno živim subjektivno na nekoj drugoj planeti sa nekim drugim idealima i iluzijama.. ideale čak dovodim pod sumnju ali sopstvene iluzije neću sigurno..
::flowers:: :oui

Ja u svom okruženju ne čujem često za ovakve slučajeve, jer se valjda nekim čudom, slučajnošću ili možda pametnim odabirom prijatelja ne krećem u takvim krugovima.. ali šta znam, meni to nije "normalno" tj prihvatljivo, niti bih tako nešto očekivao od zrele osobe.. eto toliko. :hug:

13
Web Razvoj / Odg: Modovi i jos po nesto
« poslato: Avgust 11, 2017, 23:18:46 »
Nema na čemu ;)
Naravno da nije problem, slobodno ;)

14
Web Razvoj / Odg: Modovi i jos po nesto
« poslato: Avgust 11, 2017, 19:29:51 »
Jeste da sam odgovorio i na SMF forumu, ali evo i ovde odgovora:

Citat
Zdravo! Nema te sto godina, jesi živ? :)

Elem, za anti-spam, ja bih stavio anti-spam pitanja (za to ti ne treba mod, imaš opciju u admin panelu) + ovaj mod npr:
https://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1519

Za youtube:
https://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=2681

Što se paketa smajlija tiče tu nemam predlog, šta se kome svidi je politika uglavnom :D

Pored toga, ne bih rekao da ima modova koje "obavezno" treba instalirati, čak rekao bih što manji broj modova osim onih koji su zaista potrebni.
Sve modove možeš instalirati automatski preko Package Managera u Admin Panelu, ručno samo treba sređivati ako se pojave greške prilikom instalacije u admin panelu. ;)

Naravno pitaj dodatno ako se ne snađeš šta god treba ;)

15
Ljubimci, Priroda, Saveti... / Odg: Leming kao kućni ljubimac
« poslato: Jun 30, 2017, 02:17:34 »
LEMING (Lagurus lagurus) je sisar iz reda glodara zovu ga još i stepski leming.



carstvo: Animalia
tip:      Chordata
klasa:  Mammalia
red:     Rodentia
porodica: Cricetidae
rod:     Lagurus

Poreklo vode iz predela Južne Rusije, Ukrajne, Kazahstana, Mongolije, Kineskog Turkistana i Singjanga! Zive u hladnim predelima i zato ih ljudi najverovatnije zovu zimskim hrčkom ili Kineskim hrčkom zato što i dolaze iz tih predela. Staništa ove vrste su stepe, planine, polupustinje i pustinje.

Leming je mala životinjica, lako  se čuva i  pripitomljava, nema neugodnog mirisa i prijateljski je raspoložen prema ljudima. Dozvoljava da se drzi u rukama.Veličina leminga varira od 9-13cm i tezina do 30g. Imaju rep koji može biti dug od 0.7-2cm, iako je uglavnom nevidljiv. Dug rep je jako rijedak. Najčešće naraste do 1.2cm maksimalno.

Boja leminga varira od tamno sive,svetlo sive,krem i bele ali sve zajedno ih krasi izražena crna pruga na leđim. Postoje dokumentirani podaci koji govore o tome da njihovo krzno proizvodi vodootpornu zaštitu koja ih zimi čuva od hladnoće u sjevernim stepama.

Zivotni vek leminga je vrlo kratak prosečno oko dve godine.Ali zato svoju vrstu lako produzavaju svakih 21-25 dana. Seksualna zrelost kod oba pola počinje već sa 3-4 nedelje starosti. Ako se odlučite da kupite par leminga očekujte u skorije vreme bebe . Leglo od 4-10 (najčešće 8) mladih nastane nakon nošenja od 18-20 dana.

Mladi se jako brzo razviju i brzo se počnu kretati a normalno jesti već sa 10-13 dana starosti.

ISHRANA – Najbolje je hrana za sitne glodare, hrčkove i morske prasiće. Pored toga hranite ga sa povrćem ali u manjim količinama da vam se nebi kvarila u letnjim danima u kavezu. Obavezno je seno i voda.Leminzi jedu hranu u velikim količinama, ljudi često toga nisu svesni. Savet – leminga hranite iz posude za hranu kako bi videli koliko je pojeo,najbolje jedna supena kašika dnevno ,šest dana hranite sedmi preskačete zbog toga da bi pojeo ostatak hrane koju je sklonio u kućicu ili neki ćošak.

Pijenje vode razlikuje se od dana do dana, omogućite da ima dovoljnu količinu vode najbolje putem pojilice.

Vrlo su društvene po prirodi i mogu živijeti u paru na jednom prostoru. Zbog svoje veličine najbolji prostor za držanje leminga je terarijum ili kavez.

Podloga u terarijumu ili kavezu treba da bude piljevina u koju se mogu sakriti takođe mozete kombinovati sa senom.Mozete im u kavez staviti i maramice papirne od kojih rado prave svoje gnezdo.Kućice ili druga mesta u kojima leming pravi gnezdo koriste i  za spavanje ali su takođe često pretrpane sa piljevinom, senom ili drugim materijalima.

Različite tube i valjci igračke za  glodanje također se koriste u kavezima, preporučuje se i velik broj tunela i prolaza kako bi lemingu bilo što zanimljivije istraživati i skrivati se. Ako je moguće možete više manjih kaveza spojiti sa tunelima .

U osnovi oni su  noćne životinjice ali su aktivni i preko dana otprilike 2 – 4 sata.

Stranice: [1] 2 3 ... 454